• Trabzon, hareketli
  • 3 Gün 2 Gece
  • Otobus
  • Çeçeva, Sal & Pokut Yaylaları, Gito & Badara Yaylaları, Huser Yaylası, Fırtına
  • 6450.00

TELEFON İLE REZERVASYON

Bizi arayın rezervasyonunuzu gerçekleştirelim.

0462 321 11 97

TARİH SEÇİN

YETİŞKİN SAYISINI SEÇİN

ÇOCUK SAYISINI SEÇİN (0-6 YAŞ)

ÇOCUK SAYISINI SEÇİN (7-12 YAŞ)

1. KİŞİ BİLGİLERİ

Telefon Numarası *

Adres *

FİYAT / REZERVASYON

Seçimlerinize göre fiyat otomatik olarak belirlenmektedir.

Genel Toplam 6450.00

BUTİK KARADENİZ YAYLA TURU

TUR PROGRAMI

TRABZON-RİZE-BATUM

1. Gün: TRABZON, ÇEÇEVA, SAL & POKUT YAYLALARI

Trabzon Havalimanı’nda saat 09:30’da rehberinizle buluştuktan sonra aracımızla Fırtına Vadisi’ne doğru yola çıkıyoruz. Yaklaşık 1 saatlik sahil yolu yolculuğundan sonra Çayeli’ye varıyoruz ve yönümüzü yukarıya çevirip 20 dakikalık yolculukla Çeçeva Köyü’ne varıyoruz. Burası sosyal medyada ve reklamlarda bol bol gördüğünüz mükemmel peyzajı ile harika fotoğraflar yakalayacağınız çay bahçesinin olduğu yer. Bahçeyi gezip fotoğrafladıktan sonra Çayeli’de meşhur Lale Lokantası'nda öğle yemeklerimizi (kuru fasulye, kavurma ve sütlaç önerilir) alacağız. Sonrasında Fırtına Vadisi’ne doğru yolumuza devam ediyoruz.

40 dakikalık yolculuğun ardından Çinçiva Köyü’ne varacağız. Buradan hava durumu ve koşullara göre uygun araçla çıkacağımız Pokut ve Sal Yaylaları, 2000 metre yükseklikte, defalarca dergilere konu olmuş, instagramda en çok paylaşımı yapılan muhteşem güzellikte iki yayla. Tepe üstüne kurulu bu yaylalardaki tüm evler tamamen ahşap. Bakirliğini korumuş yaylalar vahşi bir ormanla çevrili. Manzara ise doyulmaz. Bir yandan deniz, bir yandan Kaçkar, bulut denizi ve bulutlardan başını çıkarmış dağ adacıkları. Etrafı balta girmemiş bir doğal yaşlı orman ile çevrili olan Pokut'a doyamayacaksınız. Pokut, bölgedeki en korunmuş yaylalardan biridir. Çarpık yapılaşmaya izin verilmez hatta elektrik kabloları bile yer altındadır. Önce yaylanın üzerindeki düzlüğe gidiyoruz. Buradan Kaçkar Dağları'nı görebilirsiniz. Sonrasında Pokut Yaylası'na orman içi rahat bir yürüyüş yapacağız. Bu yürüyüş sırasında yaylayı yukarıdan da görebileceğiz.

Sal yaylası ise Pokut'a komşu bir yayla. Önündeki geniş çimenlik alan ve arkasında dizili yayla evleri farklı bir güzellik sunuyor. İki yayla arasında yapacağımız yarım saatlik düz orman içi yürüyüş güne ayrı bir güzellik katacak. Hele Sal'ın üstündeki bankta oturmak etrafı seyredip, temiz havayı ciğerlere çekmek anlatılmaz yaşanır denen şeylerden. Buraları seveceksiniz :)

Yayla ziyaretlerinden sonra otelimize yerleşmek üzere vadiden aşağıya iniyoruz. Akşam yemeği otelde.
Konaklama Tipi: Dağ / Yayla Oteli

2. Gün: GİTO & BADARA YAYLALARI, HUSER YAYLASI GÜN BATIMI

Bugün bölgenin özgünlüğünü korumuş yaylalarından birine gidecek, zirvesine yürüyüş yapacak, Badara Mezrasını ziyaret edip ardından Huser Yaylası'nda güneşi batıracağız.
Aracımızla otelden ayrıldıktan sonra yaklaşık 1 saatlik yolculukla 2050 metre yükseklikteki Gito Yaylası'na varıyoruz. Karadeniz’deki salıncak furyasının başladığı yer burası. Buradaki salıncak ilk olma özelliğinde. Fırtına Vadisi'ne hakim bir konumda olan yaylada; Pokut Yaylası, Çat Köyü, Badara Mezrası, Altıparmak Dağları ve hatta hava berraksa Gürcistan Dağları manzaramızı oluşturacak. Aracımızla yaylanın girişinde indikten sonra yaylanın en üstündeki eve kadar 20 dakikalık bir yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra yaylanın üstünde göreceğiniz tepeye yürüyüş yapacağız. Bu yürüyüşü herkes rahatlıkla yapabilir. Yaklaşık yarım saat sonra tepeye varmış olacağız. Burada manzara inanılmaz. 360 derecelik bir panaromaya sahip denizi de gören bir nokta. Daha sonra aşağıya ineceğiz ve öğle yemeğimizi bir yayla evinde yöresel olarak alacağız.

Öğle yemeğinin ardından aşağıya iniş başlıyor. İniş yolundan biraz saparak yükselen trende katılan Badara Yaylası'na uğruyoruz. Burası 1800 metre yükseklikte küçük bir yayla. Fakat önündeki geniş alanın ortasında yer alan küçük göleti ile güzel fotoğraf veriyor. Burada yaklaşık yarım saat kaldıktan sonra Çamlıhemşin’e kadar dönüp buradan Ayder Yaylası yoluna sapacağız. Ayder Yaylası’nda istenirse kısa bir fotoğraf molası verip güneşi batırmak üzere Avusor Yaylası yolu üzerinden Huser Yaylası'na çıkacağız.

2320 metre yükseklikteki yayla denizi ve her yeri gören konumu ile ön plana çıkıyor. Bir de sosyal medyada bol bol gördüğünüz bulutlara değen salıncak burada. Yayla civarında biraz yürüyüp salıncakta fotoğrafımızı çektirdikten sonra gün batımını bekleyeceğiz. Eğer bulut denizi de olursa bu hayatta gördüğünüz en güzel manzaralardan biri ile karşılaşacaksınız. Fotoğraf çekebilirsiniz veya sadece seyredebilirsiniz. :)

Bu yoğun günün ardından otelimize döneceğiz. Akşam yemeği geç olacak bilginize…
Konaklama Tipi: Dağ / Yayla Oteli

3.Gün Batum Çay Fabrikası-Sürmene Bıçak-Trabzon Havalimanı

Sabah kahvaltımızın ardından yaklaşık 1 saatlik bir yürüyüş gerçekleştiriyoruz ve şehir merkezine dönüp  şehir merkezinde bulunan Batum’um tek ayakta kalan camisi Orta Camiyi ziyaret ediyoruz daha sonra Batum’um en güzel meydanlarından bir tanesi olan Piazza Meydanı gezimizi gerçekleştirip sırasıyla Avrupa MeydanıTiyatro Binası, Batum Bulvarı görüyoruz daha sonra  dinlenmek için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra dizilerde sıkça gösterilen Kurban Said’in başyapıtı olan Ali ve Nino heykelini görüyor ve Batum Turunu tamamlıyoruz ve Türkiye’ye doğru yola çıkıyoruz, Batum Turumuzu sonlandırıp sınır kapısına ulaşıyoruz çıkış işlemlerinin ardından dönüş yoluna geçiyoruz Sürmene de çay üretim tesisi olan çay fabrikasına geçiyoruz. Çay sunumu ve çay tanıtımı yapıldıktan sonra  yeşil çayı, siyah çayı deneme fırsatınız olacak. Ardından son durağımız Sürmene Çelik dövme bıçaklarına uğruyoruz bıçak tanıtımından sonra Trabzon havaalanına doğru yola çıkıyoruz. Artık ayrılma vakti üzülmeyin seneye yine beraberiz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• Müze ve ören yeri girişleri
  • Tüm geziler
  • KDV
  • Tursab zorunlu sigortası.
  • Güler yüz ve kaliteli hizmet, (Horon, şarkılı türkülü eğlenceler)

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• Trabzon’a ve Trabzon’dan ulaşım.
  • Öğle yemekleri

• Müze ve ören yeri girişleri
  • Tüm geziler
  • KDV
  • Tursab zorunlu sigortası.
  • Güler yüz ve kaliteli hizmet, (Horon, şarkılı türkülü eğlenceler

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• Trabzon’a ve Trabzon’dan ulaşım.